• 6944 444 253
  • 6984 849 366
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περιγραφή διαδρομής

Πούρλια - Προφήτης Ηλίας, 2.35χλμ +275μ*

Η εκκίνηση δίνεται από το κέντρο των Παλιών Πόρων σε άσφαλτο κι αμέσως μετά από 100μ στρίβει αριστερά σε ανηφορικό πέτρινο καλντερίμι περνώντας μπροστά απο ιστορικό τεράστιο γεροπλατανο με πηγή. Μετα απο 50μ μπαίνει δεξιά σε παλιό μονοπάτι που οδηγεί στο ξωκλήσι του Προφ. Ηλία, μονοπάτι που χρησιμοποιειται απο τους ντόπιους την ήμερα της γιορτής του Αγίου. Σε 100μ συναντάμε διασταύρωση δασικών δρόμων όπου επιλέγουμε τον απέναντι κατηφορικό για να βγούμε στο τέλος του σε 400μ σε ξέφωτο με θέα τα παράλια. Δεξιά μπαίνουμε στο κύριο μονοπάτι. Σε λίγα μέτρα θα αρχίσουμε να συναντάμε το "καμμενο", απομεινάρια δέντρων απο πρόσφατη πυρκαγιά. Περίπου μετά απο 1.7χλμ και 220μ ανάβαση θα συναντήσουμε το ξωκλήσι του Προφ. Ηλία. Το ρολόι μας γράφει 2.35χλμ.

Προφήτης Ηλίας - Παληχώρι, 2.18χλμ +60μ

Ακολουθούμε δεξιά δασικό κατηφορικό δρόμο μέσα σε πυκνό δάσος πεύκου ώσπου να συναντήσουμε σε 1.1χλμ διασταύρωση με δευτερεύων δασικό. Στρίβουμε αριστερά σ αυτόν και μετά απο 200μ στρίβουμε αριστερά σε κύριο δασικό κι έπειτα απο 200μ πάλι δεξιά σε δευτερεύων δασικό ανηφορικό που καταλήγει στη θέση "Παληχώρι", όπου βρίσκονταν παλιότερα το χωριό της Πούρλιας. Εκεί υπάρχει πηγή με νερό και ο πρώτος σταθμός του αγώνα. Ο χιλιομετρητής μας δείχνει 4.53χλμ και συνολική ανάβαση 335μ περίπου.

Παληχώρι - Δασικός δρομος, 1.40χλμ +122μ

Μετα απο 40μ δασικού δρόμου στρίβουμε σε αριστερό υλοτομικό δρόμο με μεγάλη κλίση, που μετατρέπεται σε μονοπάτι ώσπου να συναντήσουμε διασταύρωση με δασικό σε 900μ. Το ρολόι μας δείχνει 5.80χλμ. ΠΡΟΣΟΧΗ! .Εκει στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας τον δασικό δρόμο κι όχι ευθεία και κάθετα στον δρόμο πορεία που ακολουθεί ο αγώνας των 25χλμ!

Δασικός δρόμος-Στάλος, 0.80χλμ +5μ

Με ήπιες κατηφορικές και ανηφορικές κλίσεις, ώσπου μετά από λίγο, κατηφορίζοντας πλέον σταθερά βγαίνουμε σε πλάτωμα με διασταύρωση τριών δρόμων, δασική θέση γνωστή ως "Στάλος". Εκεί σταλιάζουν τα μουλάρια των υλοτόμων ακόμα και σήμερα. Ακολουθώντας τη σήμανση που μας δείχνει κατηφορική πορεία, σε 150μ συναντάμε τον δεύτερο σταθμό υδροδοσίας. Ετοιμαστείτε για τρελή κατηφόρα!!!

Στάλος-Δασική οδός Π. Πόρων-Π. Παντελεήμονα, 2.50χλμ +0μ

Τα επόμενα 2,5χλμ ακολουθούμε δασικό κατηφορικό δρόμο με κλίσεις που φτάνουν μέχρι και 15%! Προσοχή ο δρόμος έχει νεροφαγώματα και απαιτεί σχετικά τεχνικό κατέβασμα σε μεγάλες ταχύτητες. Τρέχουμε μέσα σε δάσος καστανιάς. Σε δυο σημεία χρειάζεται προσοχή στη σήμανση καθώς μπαίνει σε μονοπάτι το οποίο ξαναβγαίνει στον ίδιο δρόμο κόβωντας στην ουσία τις φουρκέτες του δρόμου. Είτε ακολουθήσουμε το μονοπάτι είτε το δρόμο δεν θα χαθούμε και δεν θα θεωρηθεί κλέψιμο! Στο τελείωμα του βγαίνουμε στην κύρια δασική οδό που συνδέει τους Παλιούς Πόρους με τον Παλιό Παντελεήμονα. Εκεί ακολουθώντας τη σήμανση τον διασχίζουμε κάθετα και μπαίνουμε απέναντι σε ελαφρώς κατηφορικό στενότερο δρόμο. Σ' αυτό το σημείο συναντάμε και τη διαδρομή του αγώνα των 5χλμ. Το ρολόι μας γράφει 9.40χλμ

Δασική οδός Π. Πόρων-Π. Παντελεήμονα-Τερματισμός, 1.80χλμ +60μ

Κατηφορίζουμε για 800μ ακολουθώντας δασικό δρόμο και μπαίνουμε στο τελευταόο χλμ του αγώνα που είναι κοινό για όλους τους αγώνες της διοργάνωσης. Προσοχή στη σήμανση στη διασταύρωση απο δρόμο σε μονοπάτι δεξιά! Κινούμενοι μέσα σε μικρο φαράγγι με τρεχούμενο νερό για 500μ φτάνουμε σε ανηφορικό χωματόδρομο. Δεξιά θα μας οδηγήσει πολύ σύντομα στα πρώτα σπίτια του χωρίου μέχρι τον τερματισμό μετά απο 500μ περίπου!

*Οι μετρήσεις έγιναν πολλές φορές με ρολόι Suunto Ambit2

Τελευταία Νέα

Μήνυμα

Επικοινωνία

Μάνος: 6944-444-253
Θανάσης: 6984-849-366
Δημήτρης: 6972-694-674
© 2024 Pourlia Trail. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Powered by HYPERcrafts!